Bebegim 10 aylik, sarilik riskli 2 hafta disinda mama vermedim. Size tek onerim eger cisli bez ve kilo alimi iyiyse boyle bi degerlendirmeye girmeyin, gercekten yetiyor. Ilk 6 ay kendimi yedim ben de ustelik saginca da gelmiyodu benim, ama hep kilo alimi gayet iyiydi. Anneligin ilk donemleri yetememe korkusundan oluyor hep.
Bu arada aksamlari gogsunuz kolay kolay dolu olmaz, aksam daha yagli sut uretiyorsunuz ve gunun yorgunlugundan gece vakti yada sabah dolulugu olmuyor elle bakinca ama emerken geliyor merak etmeyin. Ki elle de denemissiniz