Bizim var pekmez şeklinde ilk bunu önerdiklerinde eşim corona olmuştu çok ağır atlattı ben hafif ciğerlerinde sorun olduğunu söyledi tavsiye üzerine ilk şurup gibi kahverengi aldım iyi geldi dedi sonradan pekmezini aldım bir tatlı kaşığı içer ama sevmiyor tadını kaçıyor küçük çocuk gibi kendimde içiyorum bazen içim temizlensin diye kızıma da bir çay kaşığı vermiştim bence yapışkan şeyleri vermemek lazım balgamla birlikte yapışabilir daha çok gıcık edebilir boğazda