Bir arkadaşımın oğlu var düştü düştükten sonra bir kez bağırdı sonra o sesini çıkaramadı daha sonra gözleri kaydı bayılır gibi oldu ama bayilmadi bilinç yerinde sadece el kol hareket etmiyor kaldırdığında kolu bacakları düşüyor uzun süren bir baygınlık hissi değil 10 20 saniye kendine gelemiyor annesi ağlattı ağlayınca kendine geldi sonra eski halina geri döndü hastaneye gittiler arkadaşım ciddi manada endişeleniyor bu arada bebiş 9 aylık sizde böyle olup da doktora giden oldu mu ne dediler