Ya ben aylar önce altınlarımı bozdurup faiz attırdım Yaklaşık 90 gram falan faiz de şu anda para olarak yani O zamanın parası 160.000 TL’ye bozdurup bankaya attım fakat Ablam bankadan çekip tekrar altın yapmamı istiyor Üç sefer faizi çektim ihtiyacım vardı şu anda param 185.000 TL Çekip altına mı yatırsam yoksa öyle faizle kalıp kendi kendime yükselsin biliyorum faizin doğru olmadığını ama inanın eşim çalışmıyor çocuğuma bu şekilde bir şeyler alabiliyorum