Merhaba kızlar bebeğim 13 aylık oldu ben ücretsiz izindeyim bana aşırı bağlı bir bebek kimsede durmaz sürekli beni ister ve en önemlisi bugüne kadar benden başka kimsede uyumadı . Emerek uyuyor uyku eğitimi verdim emerek uyumayı bırakmıştı ama yine sadece yanında ben varken uyuyordu diş falan çıkardı o eğitim de öylece gitti yine emerek uyuyor gece çok fazla uyanıyor . Asıl sorunum çalışmaya başlamak zorundayım zaten borçlarımız vardı birde geçen gün arabamızın motorunda sorun oldu baya bir masraf var artık mecburum çalışmaya ama bensiz ne yapar bilmiyorum uyumuyor ben evden kısa süreli ayrıldığımda bile oda oda gezip beni arıyormuş psikolojisi bozulur mu ne yapmam lazım kafam çok karışık ben de ondan ayrılmaya hazır değilim nasıl olucak bilmiyorum çalışan anneler sizde durumlar ne