Gulcan01- Merhabalar benim de 18 aylık oğlum var. bu zamana kadar 4 bakıcı değiştirdik bu konudan çok muzdarip oldum. nacizane fikrimi paylaşmak istedim. 18 ay artık bebekliği neredeyse geride bıraktıkları bir dönem. Etrafta olan biten her şeyin farkında benim oğlum, kim yabancı kim değil, neresi yeni bir ev neresi bildiği bir ev. Bu süreçte birden bir bakıcının evine bırakmaya başlamanız zorlu olabilir. İşe başlamadan en azından 1-2 hafta önce bakıcıdan size gelmesini ve bebeğinize sizin yanında alışmasını rica edebilirsiniz. bebeğinize onu sizin yanınızda tanıması için zaman vermek inanın çok daha iyi olacaktır. bakıcının tecrübeli biri olması ve çocukla aktivite yapmayı bilmesi önemli. ayrıca yine işe başlamadan bakıcının evine bir kaç kere beraber gitmeniz de çok iyi olur. evden bir kaç sevdiği ve çok benimsediği oyuncak-eşyasını oraya götürebilirsiniz. bebeğinize onu bırakırken muhakkak geri geleceğinizi ve yakınında olduğunu söylemeyi unutmayın. Umarım her şey gönlünüzce olur.