Annelerim dün 3. Doz(son doz) aşımızı(bexero) olduk bugun bildiiğiniz balgamlı öksürükle uyandık normal mi aşıdan mı olağan bişey mi sizce böyle bişi başına gelen var mı? Bu sefer aşı biraz ağır geldi galiba diğerlerinde bişi olmamıştı bunda gün boyu yürüyemedi basamadı bu arada..