Kızımın sürekli idrar yolu enfeksiyonu geçiriyor ve amonyak değeri gitgide yükseliyor metabolizmaya sevk ettiler bir kere gittik test verdik ikinci kez gideceğiz sonuçlarımız göstermeye fakat diğer gittiğimizde doktor ne bir soru sordu ne de başka bir şey hep yüzümüze baktı çok memnun kalamadım gibi var mı bildiğiniz güzel metabolizma doktoru önerisi 😞