Kızlar bebeğin 2:30 aylık 33 günlükken idrar yolu enfeksiyonu geçirdi hastaneye yattık tedavinin altıncı gününde yatış sırasında nöbet geçirdi nöroloji doktorumuz etkisi ilacına başladı ondan sonra daha hiç nöbet geçirmedi fakat bizim metabolizmaya yönlendirdi Kayseri’ye gittik biz de şu an 2:30 aylık oldu dediğim gibi tam sonuçlarını almaya gidecektik Kayseri’ye tekrardan idrar yolu enfeksiyonu geçirdi şu an gine yatış yapıyoruz fakat nöroloji doktorumuz aralıklı amonyak testi istedi ve gitgide hep yükseliyor şu an değeri 120 böyle bir durumla karşılaşan oldu mu amonyak değeri yüksek çıkıp nasıl bir tedavi aldınız nasıl düştü ne gibi sonuçlar doğuruyor amonyak yüksekliği hamileliğimde çok risklidi dokuz ay boyunca hep yatmistim şimdi 20 gündür de hastanede yatıyorum dogurdum doğuralı bayağı bir yıprandım Üstelik sonradan gelişen böbrek büyümesi ve böbrek kanallarında genişleme çıktı buradan çıkar çıkmaz Kayseri’ye gidin dediler gideceğiz fakat bizi neler bekliyor bilmiyorum sonucu çıksın da ne olursa olsun diyorum hani bir an önce çünkü sebebini bilmeden elin kolun bağlı tekrardan şu an mecburi bir şekilde idrar yolunun geçmesini bekliyorum gerçekten çok yoruldum …