Ballloglum İspanyol paça jean almak istiyorum. İki model arasında kaldım. Sizce stradivirus marka yırtmaçlı model olan mı ya da mavinin İspanyol paçalısı mı ?
Ballilokmam11 Ballloglum ilk fotograftakinin paçaları bir tuhaf geldi duruşundan ötürü belki de 2.daha iyi duruyor bence