( Kaos olmadan Lütfen ) 🫠
Benim sevmediklerim ;
- Ben post sahibine cevap veriyorum ardından bir başkası hoşuna gitmeyen cevap verdiysem hopp ordan bana saldırıya geçiyor 😂
Haa bunu bazen bende yapıyorum ama eğer ki yorumuyla aynı düşünceye sahipsem yapıyorum. 😊