Kızlar merhaba 55 günlük bebeğim var sürekli gaz yapıyor sürekli bi biçimde daha öncesinde yapamıyordu zorlanıyordu ama sürekli mamayı içerken uyurken vs gaz yapıyor doktor laktozu sindiremiyor olabilir dedi gaz damlası verdi şimdi damlayı kullanıyoruz gazını çıkarıyor sürekli olarak ama kaka yapmada zorlanıyor sizinde bebekleriniz böyle mi normal mi yani sürekli gaz çıkarması mamayı yerken bile zorlanması