Gzzde Merhabalar anneler kızım 12 ay 12 günlük hastalandığı için 1 yaş aşısını yaptıramamıştık yaptırmak için ne kadar zamanımız var ay bitene kadar yaptırabiliyor muyuz
Nyr195 Gzzde valla biz 6 aylık aşısını yaptırmadım antibiyotik kullanıyoruz hemşire antibiyotik bitsin üstünden 3 gün geçsin gelin dedi 12 gün gecikti sorun olmaz dedi bir sorun olmaz yani gecikmesi
Gzzde Deletedmom117 aramıştım da dönmemişlerdi az önce görüştüm 15 şubata kadar vaktimiz varmış teşekkürler