med150216 yenidoğan döneminde zaten kendi kendine uyuyordu ben özel bişey yaptığımı hatırlamıyorum ama biraz büyüdüğünde bir gün annecim sağolsun bir baktım almış ayağında sallıyor😂 o gündür bugündür sallıyoruz. Yani o artık kendi kendine uyumayı bıraktığı zaman nasıl alıştırırsan öyle gidiyor o yüzden ilerde en kolayına gelecek yöntemi seç bilmiyorsan internetten araştır çünkü şuan oğlum 13 kilo ve boyu da uzun ayakta sallarken inat edince tutup kaldırıp tekrar yastığa koymak olsun ayak darbelerinden korunmaya çalışmak olsun güç istiyor yani😂 yatağa koyup iki sallayıp uyumaya alışsaydı çok daha rahat olurdu