Kızlar bebeğim 30 aylık bu aralar prima külot kullandığımız halde sabah ıslak yatak kalkıyor. Ve kendide rahatsız değil bu durumdan ( tuvalete hazır değil anlaşılan) bezde dolu dolu kalkıyor tulumlada yatıyor gece su da içmiyor diye düşünüyorum suluğu yakınında çünkü kalkıp içebilir uyumadan önce su alımıda yoktu dün 1-2 saat önce kesmiştim üşütüyor mu nedeni me olabilir sizce