baloglummm03 Kızlar oğlum 1.5 yaş 11 kilo ama bezi her sabah taşmış şekilde alıyorum Oğlumdan hiç böyle yapmıyordu bu bez acaba küçük diye mi sizce neden böyle oldu
lAmMelodi baloglummm03 Sleppy geçen aldığım 4 numara küçük geldi sanki 3 numara gibiydi.Bu sefer 5 numara aldım 10 aylık kızım.Bu oldu.Ama niye 4 numara bu sefer küçük oldu bilmiyorum diger paketde büyüktü.
[silindi] baloglummm03 6 numara kullanın. Küçük geliyordur. Cırt cırtları üst üste gelmiyor ise artık bez numarası büyütmeniz gerekiyor. Ben 6 numarada molfixe geçtim. Sleepy numara büyüdükçe kaçırıyor.
guzelyagmur lAmMelodi bende sleppy kullanıyorum ancak numaralar arası geçişlerde prima alıyorum 1-2 paket çoklu şekilde öyle kurtarıyor. Sleppy nin geçiş arası çok büyük geliyor.
eraysen baloglummm03 bende oğluma 5 numara sleppy külot bez kullanıyordum 16 aylık önceki hafta 4-5 kere taşınca 6 numara aldım 5-6 gündür kullanıyorum taşma yaşamadım küçük geliyor olabilir veya üstüne giydirdiğiniz zıbın pijama sıkıştırıyorsa ondan da taşıyor
Nikita baloglummm03 ben sleepy, prima ve goon kullandım. Sleepyi dokusundan eledim. Goon ve primadan devam ettim. Kızım çok hareketli uyur. Bir beden büyük bez taksam da taşar.
Poly-ana baloglummm03 Zıbının altı sarkıyorsa bezi tutmuyordur döndükçe gevşiyordur canım bizde 5 numara sleppy kullanıyoruz hiç taşma yaşamıyoruz. Zıbın çok önemli ne sıcak nede bol olacak
Atabetul_hakayik baloglummm03 gece beslenmesi var mı? Benim oğlum gece uyanıp çok su içtiğinde genelde sabah taşmış uyanıyor
bababaris Aynı durum bizde de var oğlum 10 kg sabahları her uyandığında bez taşmış oluyor . Alt kısımı 5 bedenine göre dar bence . Önerilebilecek başka marka var mı
asel_444 baloglummm03 üstünde max mini falan yazıyor 5 max al yada 6 al direkt 10 kiloyuz 1 yas 5 numara kullanıyoruz normalde 4 maxi alıyordum şimdi 5 e gectim
Okaymam 9aylık 11kilo oğluma gündüzleri 5 geceleri 6 numara sleepy kullanıyorum bariz de büyüklüğü var ama her sabah taşmış oluyor. Yüzüstü yatıyor genelde arka kuru olsada ön taraftaki birikmişlikten kaynaklı ıpıslak kalkıyoruz 🔪
ppzeynep Okaymam Büyük olduğundan sızdırıyor olabilir mi? Bacak araları bebeğin vücudunu tam sarmıyorsa yan yattığı esnada çiş yaptığında çişi direkt dışarı yapmış olur zaten.
ppzeynep baloglummm03 Aylardır kullanıyorum. Bir kez bile taşma sorunu yaşamadım. 12 kilo kızım. 26 aylık.
Okaymam ppzeynep gündüz uykusunu biraz fazla uyursa ondan da ıslak kalkıyor 🤷🏻♀️ uykusunda hareketli olduğu içindir diye düşünüyorum son zamanlarda olmaya başladı çünkü yoksa doğduğundan beri kullanıyorum böyle bişey olmamıştı 💔
aselmihsim baloglummm03 en nefret ettiğim bez diyebilirim afedersiniz ama taş gibi kakayı bile sızdırıyor bir defa kullandım bir daha asla almadım bimdeki jenny willy bile ondan daha iyidir cırtları hep sorunlu çıktı tercih etmediğim tek bez