

Kızlar ben kendimce yazıyorum böyle. Genelde herseyin ilk orta 2 harflerini söylüyor.
Böyle kelimeleri var işte gün içinde kullandığı.
Mesela dün direk Anane dedi ilk kez. Önceden abiye bibi derdi şimdi abi diyor
Çok geride olduğunun farkındayım ama terapiste gitmem gerekir mi onu bilmiyorum. Şuan tam 25 aylık
Gelişim uzmanına gitmiştim 22 aylıkken 2 yaşını 3 ay geçene kadar 2 li cümle gelmesi lazım demişti.
Beklesem mi o vakte kadar
Öyle elinden telefon düşmeyen, tv seyreden bir çocuk değil. Gün içinde ara sıra izler
En başından beri dikkat ettim yani.
Ne yapmam lazım sizce, tecrübeli annelerden yardım bekliyorum