Frostyson Azra00 Devam sütü almıştım içirmek için değilde muzlu muhallebi yaparken kullanırım diye ishal oldu . Başka marka aldım yine oldu ama içirenler var
Azra00 defnemiraybebek illaki icirme değilde etraftan Süt içiyor mu içirmiyor musun gibi duyumlar çok fazla alıyorum, yalnız hala emziriyorum bide inek sütüne gerek var mı suanlik diye düşündüm
Azra00 MerveH_ ya bana da etraftan çok soruyorlar içiyor mu içirmiyor musun diye siz ne kadar teklif ettiniz ilk icirme de
MerveH_ MerveH_ hemen hemen her akşam denedim hatta bi ara nesquik ile verdim bi sure öyle icti 1 2 ay ama sonra ondan da sıkıldı şimdi ısrar etmiyorum ne severse onu içiyor bazen zorlamamak lazım sonra nefret eder diye dusunuyorum