esra669_ Yigitoglum_2 kimyonu toz halinde 1 sefeer kulandim süt inmesi için içine kimyon süt bal katıp içtim gazida çıkarıyor çok aşırı bı şekilde ama sıcak olacak süt tabiki dene istersen kimyonun kokusu biraz rahatsız ediyo ama tadı güzel oluyo
yagmure17 Yigitoglum_2 canım ben çay versiyonundan pek bi fayda görmedim çocuğum 13 aylık hala gazı çok olduğunda 1 tatlı kaşığı toz kimyonu bi bardak suyla direkt yutarım emzirdikten sonra başlasın pırt partisi 😂 neler neler denedim en iyi bu şekilde oldu
farelikoyunkavalcisi Yigitoglum_2 tane kimyon daha etkili 200 kaynar suya ml suya 1 tatlı kaşığı tane kimyon birazda rezene koyup 4-5 dakika demliyordum sonra içiyordum günde 2 kez