mikrofon0 annecik0 normalde sütümüz ılık ama bazı şeyler de soğuk oluyor mesela ben soğuk gazoz vs içince soğuk oluyor ama iki gün dikkat edersem ılık oluyor yine öylemi diye sordum ama sizinki sabah serin olduğu için oluyordur
annecik0 mikrofon0 hm olabilir her sabah oluyo çünkü bildiğin donuyorum emzirirken ne yapsam geçer peki
mikrofon0 annecik0 Sırtına yorgan ört emzirirken yada hemen hırka giyin ama sütün soğuk bunun geçmesini istiyorsanız soğuk şeyler içmeyin
annecik0 mikrofon0 anladm canım bunları zaten yapıyorum ama hala aynı normalleşmiş bi durum o halde benim için bu