pimiriya Doğum yapalı beş gün oldu,dünden beri dikiş yerimin sonu yanıyor ama ne yanma ne hareket edebiliyorum ne oturup kalkabiliyorum çok fena bi acı dayanamıyorum yaşayan var mı
aslan_zeyd pimiriya ay ben ne çektim o acılardan Allah yardımcın olsun bir hafta sonra iyice hafifliyor merak etme. Ağır falan kaldırıp orayı zorlama. Kendini sıcak tut yeter
ruvala pimiriya yinede kendinizi çok zorlamadan bol bol yürümeye çalışın ne kadar çok yürürseniz o kadar erken iyileşirsiniz ağrı kesiciyi ihmal etmeyin geçmiş olsun
Bty5 pimiriya peki içiniz de herhangi bir yanma sıkıntısı bar mı göğüs kafesindeki altında yanma hissi oldu mu
Larayilmaz pimiriya batticon sürün, pamuklu çamaşır giyin temiz tutun,uzanmaya gayret edin ben davul gibi şişen ayağım ileev işleri bebek tak yaptım çok pişmanım süreci çok uzatıyor dinlenmemek.
Melsaboz pimiriya bir sure benimde devam etti yanmam sonra geciyor cok zorlamayin kendinizi bide corapsiz basmayin
oylesinebiri_ pimiriya yanma normal canım gece yarısı kalkmayıp o yanmadan ağrıdan dolayı ağladığımı bilirim annem sağolsun o zamanlar hem kızıma hem bana baktı ilk sezeryanım da toparlanmam 10 günü buldu ikinci de ayağımın uyuşukluğu geçmeye yakın kıvırmaya başladım desteksiz kalktım tuvalete hep kendim gittim bir sıkıntı yaşamadım yani birazda tecrübesizlktrn oluyor galiba korkma yani normal süreçler bunlar ikinci de yanmam olmadı kaşıntı oldu sadece 🥲
pantenkelebek pimiriya oraların ağrıması normal dikisin bittiği yeri iyice büzüştürüp dikiyorlar her iki taraf da yanar merak etmeyin geçecek 1haftaya hissetmezsiniz bile
mom97X pimiriya canım ben dikişlerimin acısından kambur yürüyodum yatarken sağa sola dönemiyordum, ama zamanla hafifleyerek geçiyo. Temiz ve kuru bırak yaranı. Benim 4 ayı geçiyor sezaryen olalı ama hâla uyuşukluk hissi var
belismomsss24 Sezaryen olalı 34 gün oldu. Ağrılarım tamamen geçti. Ortalama 20 günde toparlanmaya başladım. Yine de biraz zorlayın hafif hafif yürüyün . Biraz daha zaman tanıyın kendinize geçecek