Canım bol bol elinden geldiği kadar su içmen lazım ve tuzu az tuketmen lazım özellikle tuz ödem yaptırıyor onun haricinde hamilelikteki ödemi hiçbir yerde görmedim bende resmen bidona dönüşmüstum tamam kilo almıştım baya evet ama %40 ı da ödemdi şişliğin doğumdan sonra geçiyor ama