Yagmurduru Kızlar 4 aylık kızım var ve malesef meme reddi yaşıyorum bende mecbur sağıp veriyorum . Avent biberon kullanıyordum ama artık 125 cc nin üzerinde mama yiyebiliyor. Bu yüzden yeni biberon almak zorundayım sınır geçiyor çünkü. Tekrar aevnt mi almalıyım anne memeye yakın yine meme emerse diye. Yoksa farklı bişey tavsiye edermisiniz?
Zuzu Yagmurduru meme reddi geçici bi durum,lansinoh momma kullanabilirsin.Anne memesine en yakın biberonlardan kendisi
Zeynepalidaghan Yagmurduru kesinlikle avent çünkü anne memesinde emerken yoruluyor aventte aynı şeyi sağlıyor kolay içmeye alişirsa meme vermekte zorlanabilirsiniz
Gonul_celen Yagmurduru aventten devam etmeniz en mantıklısı cubku yeni bir marka biberonu da almayabilir boşuna masraf cubku zman geçtikçe alışkanlıkları oluyor bebeklerin suan aventin ucuna alışmıştır
Aydiles Yagmurduru aventi zaten tutabiliyorsa başka biberon alıp boşa para vermeyin derim, hem plastik kalitesi olarak en iyisi aventinmiş
tuzvelimon Zaten aventi bebeğiniz almış bence ondan devam edin kafası karışmasın. Ama biberon almayan oğlum bile lansinoh aldı bu iki gündür çok mutluyum 🙏🏻 Bebeği biberon almayan annelere tavsiye ederim bir iki denemeden sonra tuttu 😍