En son 3 eylülde adet gördüm 8 aylık bebeğim var korunuyoruz eminim ama bi yandan da çok korkuyorum. doktora gitmedim eczaneden adet düzenleyici hap aldım onu kullanıyorum. Sizce ihtimali var mı hamile kalmamın test yapmaya bile korkuyorum bu konuda fikri olan var mı