tubasrn Ayvalikliyim malesef kışın çok fazla kalabalık olmuyor sezonluk olduğu için gündüz daha hareketli sarımsaklı altinova gibi sahil kıyılarında hiç birsey olmuyor pek çünkü yazın açık olan hersey kışın kapalı cunda da eğlence mekanları vs olduğu için bi tık daha iyi