Oğlum 11 ay 11 günlük 2 gündür tek uyku yapıyor kendi isteğiyle öğlen 1 gibi uykuya yatıyor ve sadece 30 dk uyuyor ve akşam 8 9 a kadar uyumuyor. Bugün akşam 8 de uyudu fakat her 30 dk 1 ağlayarak kalktı emzirdim 30 dk daha uyudu yine aynı 4 sefer böyle döngü yaptık. Ve malesef gece 12 de tamamen uyandı. Şuan oturduk oyun oynuyoruz mız mız uykusunu da alamadığı için ama uyuyacak gözde yok. Okadar uykusuzken nasıl böyle sık kalkabiliyor valla uykusuzluktan mahvoldum sizlerin bebislerin düzeni nasıl, düzen oluşturdunuz mu