nurozkann Tansiyonum10/5 nabiz 67 normal mi kizlar ben sürekli nabzim düşecek diye uyuyamıyorum sıkıntı oluyorum sanki nefes alamıyormusum gibi oluyor
Suphiye_mila13 nurozkann sanırım panik atak geçmiş olsun düşünmemeye çalışın değerleriniz çok da düşük değil çünkü
Yesillimon nurozkann Bacım sen niye nabzını tansiyonunu ölçüp duruyorsun 😀kaygı bozukluğu anksiyete var sanki sende
nurozkann Ssude işte canım gecen gece de böyle olmuştu bi nefes alamıyor gibi oldum halsizlik oldum birden baktım tansiyonum10/7 nabiz 61 bende o zaman bi panik yaptım nabzim sureki dusecek diye bugün de öyle olunca kafama taktım gene
Ssude nurozkann kafanda kuruyorsun. Panik atak geçirsen nabzın çok yüksek olur. Şu anda her şey kafandan geçiyor sadece. Her şey tüm değerler çok normal. Hatta sağlıklı.