ertoensar buzamana kadar hep çektik bı zararini görmedik. Fizyolojik serum yaptiktan sonra çocuğun burnu hala tikaliysa çekin. Ama size bı önerim olacak ben kiwi markanın şarjlı burun aspiratörünüde aldım otomatik çekiyor kendi ben memnunum eğer çok kanama olursa bunu da alıp deneyebilirsin internetten de bı bakın kolaylık oluyor. Ama diğerini kullanıyorum çok tıkalı olduğu zaman. Gündelik olarak da serum fizyolojikden sonra şarjı olani kullanıyorum çocuğun durumuna göre. Burnu açık olsun önemli olan o