elifssss Merhaba kızlar , kızım 14 aylık ayakta duruyor elimizi tutuncada yürüyor güzelce fakat daha tek başına 1 adım bile atmıyor konuşması çok iyi dili açıldı ama yürüme yok tembel çıktı 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
ssunacicek elifssss elini tutyosa güzel ben böyle böyle parka top götürüp halıshada yürüttüm oynattım evdede yaptım cogunlukla 15 aylıkken yürüdü sürekli elinden tut yürüt alışyo