Oğlum 1 yaşına yeni girdi. Baştan beridir ek gıda sorunu yaşıyoruz hiçbir şey yediremiyorum. Aç bırakırsam yemeklere yöneliyor ama çok az yiyor yine. Şu sıralar da hem hasta hem diş çıkarıyor derken sürekli emmek istiyor. Ama çok zayıfladı neredeyse 6 aylıktan beridir aynı kiloda ilerliyor üç aşağı beş yukarı. Kilosu 8 boyu 74 cm. Emzirmeyi bırakmalı mıyım çok mu erken aceba