Merhabalar doğum yapalı 4,5 ay oldu 3.ayımda adet gördüm çok yoğun ve pıhtılı idi. Bacaklarımdan alacak kadar yoğundu 4.gününde sağlık ocağının verdiği microgynon isimli 21 drajeli doğum kontrol hapı a başladım ilaç bitti 1 gün sonra tekrar ikinci adetimi gördüm onda da ilk günü başladım şu an 10.günü ve bitmedi neden olabilir normalde en fazla bir hafta sürer ilaçtan dolayı mı yoksa vücudum kendini ancak mı toparlıyor anlam veremedim böyle olan oldu mu?