Kızlar merhaba 10 aylık bir kızım var . Yaklaşık 3 4 haftadır gece uykularımız bitti. Ne gece ne gündüz doğru düzgün uyumuyor . Bügün gündüz tek uyku yaptı öğlen oda 35 40 dk falan . Enerjisine şaşırıyorum. Gece 1 saat içinde 6 7 kere uyanıyor . Haftalardır uykusuzluktan zombi gibi geziyorum . Normalde gece 2 kere kalkardı . Niye böyle oldu bu çocuk . Sizde durumlar nasıl . Kafayı yemek üzereyim .