dogdundan beri almadi ve suan bebegim beni öyle yoruyo ki hep emek istiyo zaten gazli bir bebek emdikce daha da gazi oluyo hazimsizlik oluyo uykuya dalamiyo dövüsüyo emzik vermek istyiorum danakli yi bi iki daka emiyo ariyo geri tavsiye edebileceginiz emzik var mi acaba