defnnannesi Merhabalar kullandığınız ve memnun olduğunuz Derin dondurucu marka önerisinde bulunabilir misiniz ? Şimdiden teşekkür ederim
defnnannesi busrakarabacakk Arçelik 2172 JEB Derin Dondurucuyu beğendim aslında ama pek fazla yorum bulamadım gerçi şans işi umarım iyi çıkar😊