suan ikinci gebeliğim. birinci gebelikte aşı oldum. Tekrar aşı olmam gerekiyor mu? Ben aşı olmak istemiyorum açıkçası sağlık ocağı da sıkıştırıyor beni gel gel diye çok kararsız kaldım bana yardımcı olabilir misiniz. Bazı makaleler de okudum aklım çok karıştı olsam bi türlü olmasam bi türlü