tatlicadiy Bebeğim 4 aylık neredeydiyse hiç kusmadı normal mi her bebek kusmak zorunda mı doyması için
busrakarabacakk Kıskanması ne güzel işte yediğini sindirdiğini gaz problemi olmadığını yeterli sıvıyı aldığını gösterir 👍🏻