Kızlar bebeğim 7 aylık zaten her bebeğin geçtiği süreç 3 aylıktan beri diş kaşıka falan var ama bir süredir gece uykudan ağlayarak uyanıyor, bir ay önce falan 2 gün 37.8 e kadar çıkan ama calpolle düşen bir ateşlenmesi oldu ama hastalık belirtisi yoktu sonra geçti, birkaç gündür de hırsla ağzına birşeyler götürüyor bir oyuncağı alıuor ısırmaya çalışıyor dişini kaşımaya yetmeyinxe başka oyuncak alıyor, bir süredir damakları böyle gerçi ama ne zaman gelir bu dişler merak ediyorum, gece ağlamaları bu yüzden mi acaba bu yüzdense belki diş çıkınca rahatlar diye düşündüm
yorumlarınızı bekliyorum sevgili anneler 🥰