zk1611 3 ana öğün 2 ara öğün yapıyorlar 3. Ara öğünü istemiyorlar yemek yemeleri çok güzel hiç seçici değiller ogunlerini bitirirler gece beslenmesini de bıraktım, zaten bebeğiniz günde 3 ana öğün almalı siz su an 4 öğün mama vererek 3 ana öğün 1 ara öğünü mamayla geciriyorsunuz bile hiic ek gıda yemese bile haklı çocuk malesef bu şartlarda gerçekten yemez