Kizim 5 yaşına girecek. 1 ay önce başladı halen daha devam ediyor. Öksürük balgam cikaramama sonrasında kusma iştahsızlık vallahi usandım daha. Ne yapabilirim, şunu yaptık geçti dediğiniz bir yöntem var mı? Ya da başına gelen var mı neden geçmiyor bu lanet hastalık?