Böyle şeylere inanmayın lütfen sağlığınızdan olursunuz. Sürekli ishal yapıyorsa bağırsaktaki sağlıklı bakterileri de öldürüyor demektir. Zamanla bu çaysız tuvalete çıkamaz hale gelirsiniz. Her şeyin kolayına kaçmayın adam akıllı bir diyetisyen ile diyete başlayın. Sağlık bu yahu. Ben diyetisyenle verdim doğum kilolarımı hiç aç kalmadan hem de. Her yediğimi atıyordum öğün takibi yapıyordu çok sıkı şekilde yaptım