Kk41 maygirl uyuyor sabah sorayım inş😅 bana açılmaz gibi geliyor ama bakalım bilir kişiye sormak lazım🤣🤣
twobabymom_ Ozooo Canım önceki kapıda kaldığımızda çok denedik çilingir bile açamadı itfaiye ile girebildik
twobabymom_ maygirl Cift biseyliymis canım acilmiyormus tüm binanın öyle bir ara yine kaldık açılmadı
twobabymom_ ktnzehra49 Ay sormayın eşimin sabah 5 de işe gitmesi gerekiyordu ehliyet cüzdan para derken kıyafeti derken hersey içeride kaldi
twobabymom_ Ozooo İnan sabahtan beri çok denedik açılmadı bizimkinde koruma varmış komşunun kapısına baktık binanın kapıları aynı olduğu için şuradaki demir kapı kapanınca aşağı iniyor dedi koruması varmış
Mommyhann twobabymom_ bence her ihtimale karşı annenize yada cok güvendiğiniz birine yedek anahtar bırakın böyle durumlar için