Sevgili anneler oğlum 22 aylık şuan 17 aylıkken Siatt yaptırmıştık gelişim geriliği çıktı işte ismine nadir bakıyordu işaret parmağını kullanmıyordu doktor 2 3 ay gelişim geriliği var dedi ekran varsa kesin özel eğitim alsin dedi bizde ekranı kestik 2 ay özel eğitim aldı fakat maddi sebeplerden ötürü devam edemedik ama şuan çoğu kelimeyi tekrar edebiliyor ikili cümle dedeye geldik hadi kalk diyo geometrik şekilleri bazı sayıları biliyo komutları anliyo ve uyguluyor akranları ile oynar hani bilmiyorum 22 aylık bir bebek neler yapar fikirlerinize ihtiyacım var normal mi herşey vicdan azabı çekiyorum özel eğitime gidemedi diye ama sanki bir sıkıntı yok gibide artik