İyi geceler aklıma takıldı. Şimdi Aile ve sosyal hizmetler Bakanlığına başvuru yaptım. Ama aynı zamanda katipliğede hazırlanıyorum. Eğer katiplik olursa oraya geçiş yapmak istiyorum. Geçiş yapabilir miyim yoksa 1 sene ceza yermiyim lütfen bilgisi olan yada bilgi alabilecegim bir yer varsa yazar misiniz.