minikuzum Kendimi her ne kdr lohusa gibi hissetmesemde dikislerm var ve çok sızlıyor açıyorlar yürürken pek değilde oturunca ve wcye gidince sknti yaşıyorum biraz neler yapsam çabuk iyilesirim ve dikislerm atar 🤔
Kbranr5 Ben kantaron yağı sürmüştüm benim de dikişlerim çok acıyordu her lavaboya girip çıktığımda kantaron sürüyordum çok hızlı iyileşti deneyebilirsin