Merhaba kızlar iyi akşamlar. Haftaya 19 aylık olacağız. Şimdiye kadar ara ara tek uykularımız oluyordu ama artık tek uykuya mı geçmeliyiz düşüncesi sardı beni ve denemeye kalkıştık yok olmuyor. İlk gün iyiydi 2 saat falan uyudu ama diğer gün 1 saat uyuyup kalktı ve akşam üzeri 5-6 gibi uykusu gelmeye başlayıp mızmızlanıp durdu. Yani ben bu durumu nasıl yapacağım veya sizin bebişlerinizde tek uykuya geçişi nasıl sağladınız, belirti olarak neler yaşadınız, düzeni nasıl kurdunuz? Bana bi yardımcı olabilir misiniz ya