mom42x semosbaran 27 yaşındayım 1 kizim var başka düşünmüyoruz . Kardeşi olsaydi iyi ama ekonomi, cevre ortam insanlar çığlığında çıkmış 😔. Yarışmacı arkadaşlara kolay gelsin 😅
Cangul semosbaran 31 yasindayim 2.5 yasinda oğlum var çok isterdim bir tane daha cocugjm olsun ama saglik durumumdan dolayı yasak bazen çok üzülüyorum