Tas0525 Kızlar bana biberon öneriniz varmi aventin 3 numarası var dr bu 1 yas ustu dedi sizce ucu kaç numara olmalı bebeğim 7 aylık
perakus Tas0525 bende avent kullanıyorum 2 numaraymış benimki 8 aylık bebeğim. Şimdi baktım netten 6 ay üzerine 5 numara diyo ben değiştirmemiştim ama rahat içiyo gerçi
busraaaa1 Doğduğunda iyi diye avent kullanmıştım ama hem bebek tutamıyo hem o sıralar çok gaz problemi yaşamıştık. Bi gün aventi bulamayınca lansinohu kullanmak zorunda kaldım o günden sonra hiç avent kullanmadım.