Ozgeakca ay kız benimki de günde 3 kere kakalıyor.
Kız yemin ederim extra bir şey yapmadım ya genetik heralde benim kız kardeşim ben doğduğumda 2 li cümleler kurmaya başlamış bile ve aramızda 1 yaş var. Düşünün 🙃 eşim de 2 yaşında okula vermişler konuşması ileri diye (ben 2 yaşımda anca konuşmaya başlamışım)
Ama herkesin yaptığını yaptım
3 aylıktı siyah beyaz kitaplarla başladım kitap okumaya, 8 aylıktı sesli kitaplara geçtik
10 aylıktı büyük sorular kitabına hatim ettik ve halaa kitap kitap.
Bide ben gurbetteyim kimsem yok ve çok çenesizim fatura kızıma kesiliyor 😂
Mesela kızım
Anneee arabaaaa diyor Almancası me kızım diyorum Auto diyor
Anne ayakkabı nerde diyor babana sor diyince babası Almanca konuştuğu için babasına komm herr Schuhe diyor
Ben bunları öğretecek kadar ileri seviye eğitim verebilen biri değilim açıkçası anam babam usulü bi anneyim. Sanırım biraz da içinden gelecek