ea_aylms6 Canım o senin paylaştığını bende düşündüm almayı evet güzel kullanışlı ama kullanan arkadaşlarım tek bırakamıyoruz sen nasıl bırakıyorsun ya düşerse güven olmaz benimki ayağa kalkıyor öne doğru düşer yana doğru düşer diye asla gözümüzü ayıramıyoruz tarzında konuştu , bende benimkini attım düşme imkanı yok dedim haa tamam ozaman dediler . İyikide almışım diğerleri evet pratik ama güvenli değil yanında olman gerek hep dikkat etmen gerek . Yoksa ikea Antilop mama sandalyesi veya sizin paylaştığınızdan düşünmüştüm .