Valla dümdüz olanlar bence çok kullanışlı. Modelleri bilmiyorumda ablamda yatar kalkar baya ağır bir şey vardı derili falan, temizlemesi ayrı dert büyüklüğü ayrı dert ağırdı da. Ben normal ikea modeli var e bebekte ondan kullanıyorum hem ucuz gayet memnunum çocuk üstünde uyumuyor ya zaten yemek yiyip kalkıyor